Stuudio Samm

DÜNAAMILINE JOOGA TARTUS APARAADITEHASES.

Dünaamiline jooga - tunnid on meil  juhendatud õpetaja poolt, kuid kus igaüks lähtub asanate ehk jooga asendite võtmisel iseendast, õpetaja roll on sind juhendada ja vastavalt vajadusele Sind aidata. Tunnis ei kasutata taustamuusikat, muusikaks on meie endi Ujiay hingamine ja sõnu räägime läbi enda kehakeele ehk läbi asanate. Asendid on ühendatud Vinyasadega, mis sanskriti keeles tähendabki ühendust ja teadlikku üleminekut ühest asendist teise. Me liigume tunnis selle poole, et tuua hingamine ja liikumine täielikku sünkroonsusesse. See aitab leida harmoonia keha ja meele vahel. Jooga tund arendab lisaks vastupidavust, jõudu, painduvust ja keskendumisvõimet. Dünaamilise jooga tunnil on maandav toime, mis aitab vabastada pingetest ja stressist.

 Joogastiili juured ulatuvad hatha joogasse ja põhinevad Ashtanga Vinyasa jooga süsteemile. Tunnid on kohandatud rühmatundide jaoks, vastavalt osalejate võimetele ja vajadustele.

Mida võid tunnist oodata?

Dünaamiline jooga (lühemad tunnid) - selles tunnis keskendume rohkem päikesetervitustele ja püstistele asenditele. Asendite vahel vähem vinyasasid, rohkem instruktsioone ja modifikatsioone.

Dünaamiline jooga (pikemad tunnid) - voolavam tund, kus pole nii palju instruktsioone. Tunnis on rohkem istuvaid asendeid ja vinyasasid asendite vahel, mõned lisad ka lõpuasendites. Vastavalt vajadusele väljakutseid selja painutuste, kätelseisu ja peapeal seisu osas.

Dünaamilise jooga põhitõed (vt kursuste alt)- Enne jooga tundidega liitumist soovitame läbida kursus, mis kestab 5 nädalat. See kursus annab vajalikud teadmised enda harjutusega alustamiseks ja tundidega liitumiseks. Me õpime ära põhilised printsiibid, mis sinu harjutust edaspidi toetavad ja sujuvalt juhatab see sind sisse regulaarselt toimuvatesse tundidesse. (päikesetervitused, seisuasendid, istuvad asendid ja lõpuasendid)

Individuaaltund - Kui soovid jooga tundidega liituda, aga ei ole võimalust algkursusele tulla, siis on võimalus kokku leppida individuaaltund. Õpetajal on võimalik selle läbi tutvuda õpilase eesmärkidega ning anda vajalikke instruktsioone ja asanate modifikatsioone.